NUMBER TEE & AVIATORS






                                     coat- MANGO | tee- PULL & BEAR | pants- ZARA | shoes- ZARA | bag- NO NAME | sunnies- PARFOIS


                                     pics by - S:*


Słońce, w końcu wyszło słoneczko:) Chyba każdy z nas pogrążony jest w depresji z powodu braku promieni słonecznych, zdecydowanie mam już dość zimy i odliczam dni do przyjścia wiosny.
Moja szafa też po mału przygotowuje się do nadejścia cieplejszych dni i zapełnia się jaśniejszymi barwami. Jedną z tych wiosennych nowości jest właśnie owy t-shirt z numerkiem ala Marant, ten motyw chyba nigdy mi się nie znudzi, oraz lustrzane aviatory które zakupiłam w liczbie 2 sztuk ( nie wiem w sumie po co??) w 2 wariantach kolorystycznych, bo przecież każdy kolor będzie pasował do czegoś innego ( jak widać sama musiałam to sobie uświadomić :P ).
Czy wy też już szukacie wiosennych rzeczy do urozmaicenia zimowej garderoby?

Zachęcam do obserwowania mojego profilu na INSTAGRAMIE-http://instagram.com/ruciaprada


 

23 komentarze:

  1. jak dla mnie idealnie..! Dobrze Ci w tych okularach. Sama szukam aviatorów z opalizującymi szkłami, strasznie mi się to podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj do Parfois ja swoje kupiłam za 24,90zł :)

      Usuń
    2. no to mam nadzieję, że na Półwiejskiej coś jeszcze będzie! ;)

      Usuń
    3. byłam w piątek i były jeszcze:)

      Usuń
  2. Twój styl jest idealny! Boyfriendowy płaszcz to strzał w 10, a ja jestem nim oczarowana! Zainspirowałaś mnie tym zestawem i coś czuję, że niedługo będzie o Tobie głośno :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za tak miłe słowa:) jeśli gdzieś coś o mnie usłyszysz to daj znać:) pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. uwielbiam ten płaszcz i buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. O wiele lepsza jakość zdjęć. Świetnie wyglądasz w tym płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę że zdjęcia się lepiej prezentują:)

      Usuń
  5. świetna stylizacja, piękna torba i płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny masz ten plaszcz! bardzo mi sie podoba ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać zmianę aparatu, zdjęcia wychodzą świetnie :)
    Bardzo ładny zegarek, skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz !
    a botki są cudne !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) podoba mi siię ten płaszczyk
    zapraszam
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odkryłam Twój blog całkiem niedawno i systematycznie na niego zaglądam. Twoje stylizacje bardzo mi przypadły do gustu, masz świetne wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    Dołączam do nowych obserwatorek. Miałam chwilę czasu żeby zerknąć na pozostałe posty i tak zleciało Mi aż do lutego 2012r. Podobają mi się zestawienia, kolorystyka, która po części nawiązuję do moich upodobań kolorystycznych. Mimo że sama nie prowadzę bloga i aż tak nie siedzę w modzie to również przygotowuję się na nadejście wiosny... Zaczęłam od początków w szafie, sprawdzeniu co by się w niej nowego przydało i zakupie sweterków w odważniejszych kolorach tj. miętowym i limonkowym. Pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń