HOLOGRAPHIC CLUTCH




                                                    coat- NO NAME | sweater- NEW YORKER | jeans & clutch- H&M | shoes- ZARA


                                                   pics by - S:*



W końcu nowy outfitowy post, który miał sie pojawić już kilka dni temu ale z braku czasu jest dzisiaj. Holograficzne akcesoria robią teraz dużą furore na street stajlowych stronach, oraz blogach, moim zdaniem fajnie ożywiają zwykły codzienny look.
 Przeglądając światowe blogi i ja zapragnęłam mieć coś w szafie tego typu i udało mi się  upolować tę właśnie holograficzną kopertówkę.
Dzisiejszy look jest bardzo casualowy ale przełamany jeansami z łatami oraz właśnie ta torebką, która zapewne jeszcze nie raz się pojawi na blogu w innej wariacji. Do kompletu chciałabym jeszcze szpilki, ale póki co nigdzie takich nie znalazłam, a mój portfel na wersje od Stelli McCartney jeszcze nie jest gotów...

Miłego weekendu!


Moje konto na Instagramie -TUTAJ!!!

20 komentarzy:

  1. ciekawy płaszcz, ciekawe jeansy, ciekawa kopertówka = ciekawy look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ta kurtka?:) Świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja :)
    Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga http://lifestyletodayx.blogspot.com/
    Razem z przyjaciółką dopiero zaczynamy:) Pozdrawiamy, dziewczyny z Lifestyle today
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka i torebka jest super!
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się spodnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń
  7. H&M? Jakoś przegapiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. plaszcz jest swietny!!! idealny i ta torebka przyciaga oko!

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz ! <3 podoba się ! :P
    mam nadzieję, że spodoba ci się u mnie i również mnie zaobserwujesz :P
    ps. zapraszam na mój pierwszy konkurs ! :D

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta kopertówka, no ale płaszcz to jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka warta uwagi:) piękna

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka jaka boska!!!!:) pozdrawiam//atraM

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz super !
    kurtka jest boska !
    a torebka dopełnia całość :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna torebka! Bardzo ciekawa i oryginalna!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie się prezentuje ta torebka!

    OdpowiedzUsuń
  16. kurtka jest czadowa!

    OdpowiedzUsuń