ASYMETRIC SKIRT & ZEBRA








                                                     coat- ZARA | tee- MANGO | skirt- ZARA | bag & shoes- ZARA | scarf- H&M

                                                     pics by - S:*


    Miało być bardziej wiosennie a jest jak zwykle w moich ulubionych szaro- burych kolorach. 
Czekam z ustęsknieniem na wiosne, nie moge już patrzeć na wszelkie zimowe okrycia, i grube swetry...Ostatnio pojawiło się u mnie w szafie troche wiosennych nowości( wiosenne kolekcje są takie optymistyczne no może poza black & white ale i tak są cudne ), ale żeby je pokazać słupek rtęci musi podskoczyć do ok.+ 10 stopni. 
Cóż pozostaje nam tylko czekać, ale myśle że to kwestia dni no może max. 2 tygodni:)





13 komentarzy:

  1. wszystko mi się podoba oprócz butów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Płaszcz jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fason płaszczu łapie mnie za serce, kurczę, cudowny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty z Zary są super! Dzisiaj jesteś Zara Queen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! :) Buty to moje niespelnione marzenie! :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz z chęcią bym Ci zabrała < 3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta bluzka, niby zwyczajna, a jednak na swój urok. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny zestaw :)

    obserwuje

    zapraszam do siebie : www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. również czekam z niecierpliwością na wiosnę - mam dość zimy!

    spódnica jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning outfit. Love your coat and skirt too..:)
    Mens and Womens Fashion

    OdpowiedzUsuń