PERFECT WHITE COAT FOR SPRING

                                                                                                         ZARA


Wyprzedaże już dobiegają końca, i w tym całym śmietniku  jaki pozostał ciężko jest znaleźć coś ciekawego w dobrej cenie. Już myślałam że moja przygoda z wyprzedażami się zakończyła aż do wczoraj kiedy weszłam do Zary i zobaczyłam ten piękny biały płaszcz ( love at first sight).
Jest idealny, cieńki, ma świetny minimalistyczny fason , biały i w cenie o której nawet nie śniłam,a mianowicie 99zł z 469zł!!!!! 
Pewnie większość z was stwierdzi że jest mało praktyczny, cóż ja też tak uważam, do pracy go raczej nie założe bo znając moje szczęście bym go od razu upaćkała. Biel i czerń to dominujące kolory u wielu projektantów na wiosne, tym bardziej ciesze się że mam już coś nowego , świeżego w swojej szafie.
Czy wam też udało się upolować na wyprzedażach coś na przyszły sezon??
Wiosno przybywaj!!!!!



8 komentarzy:

  1. heh... znowu nic odkrywczego - zwykłe naśladowanie innych blogerek... oczekiwałabym czegoś, co nie będzie kopią bloga np. Charlize

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro Ci sie nie podoba, i zawsze masz jakieś ''ale'' to proponuje nie odwiedzać mojego bloga:) a naśladownictwa tu żadnego nie odnotowałam.
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Płaszcz niesamowity.
    Gratuluje takiej świetnej zdobyczy i będę czekała na post ze stylizację.
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) póki co post z nim w roli głównej raczej prędko się nie pojawi, musisz poczekać do wiosny:)

      Usuń
  3. Aniu,jak z rozmiarówką tego płaszczyka?Jaki wzięłaś rozmiar..ja mam podobna sylwetkę do Twojej i zastanawiam się nad nim.A tak na marginesie...świetny wybór ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Beata

    OdpowiedzUsuń