LEATHER SKIRT WITH STUDS & ''LUNCH'' BAG








                                                       coat- MANGO | sweater- NEW YORKER | skirt- NO NAME | bag & shoes- ZARA


                                                       pics by - S:*

W końcu nowy post , jak pisałam w poprzednim wpisie zima nie sprzyja faszjon blogerkom :P
Mam coraz więcej spódniczek w szafie, ale nie mam ich kiedy nosić ( dość dziwna zależność ;/), pomysłów jak je zestawiać mam mnóstwo, ale moja praca, i aktywność fizyczna jaką wykazuje każdego dnia ku temu nie sprzyja... Nie oszukujmy się poza latem spódniczki lub sukienki nie należą do najwygodniejszych i najcieplejszych części garderoby, ale właśnie wtedy odczuwam nieodpartą pokuse ich kupowania (skórzane, pikowane, z ćwiekami i bez, żakardowe- tak mam je wszystkie w swojej szafie).
Prawie każdego ranka stojąc przed skarbnicą ubrań jaką jest moja szafa mówie sobie: okej dziś założe spódniczkę i co, kończy sie  na spodniach, dlatego kiedy nadarzy się dzień wolny to można  się ''wystroić'' i założyć tę jakże niewdzięczną część garderoby jaką jest ten skrawek materiału przykrywający nasze 4 litery.
Nie było mi jakoś super ciepło, ale czułam się zdecydowanie bardziej kobieco, a przecież raz w tygodniu to chyba można, w końcu przynależność do faszjon blogosfery zoobowiązuje, nawet przy -9 stopniach mrozu.


+moje aukcje!!!




12 komentarzy:

  1. Swietny look:) mam ten sam problem z sukienkami ;) obserwuję i pozdrawiam Marta:)
    Follow Me www.gointorhesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa, lubię to! Chcę wszystko co masz na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz i spódnica są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. I was in Zara today and haven't seen THE bag!Oh my!Can't wait for tomorrow for store to open:-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj zamówiłam "śniadaniówkę" i nie mogę się jej doczekać! Bardzo fajna stylizacja!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ta torebka :) ale niestety nadaje się tylko do noszenia w ręce (czego wręcz nie cierpię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt gdy wlozysz do niej wiecej rzeczy i bedziesz chciala nosic na ramieniu to sie odpina;/ ale i tak ją uwielbiam:)

      Usuń