DENIM ON DENIM






                                                coat- NO NAME | shirt- NEW YORKER | jeans- BERSHKA | shoes- ZARA | bag- BLANCO


                                               pics by- S:*


W końcu post, wiem że długo musieliście na niego czekać, ale w ostatnim tygodniu byłam chora, potem nie miałam czasu, bo gdy wracałam z pracy było już ciemno i ostatnia przyczyna to zakup nowego obiektywu ( z braku czasu sie to troche opóźniało). 
Wydaje mi się że jakość zdjęć jest znacznie lepsza, i z posta na post fotki będą jeszcze bardziej zadawalające, mój fotograf musi się troche podszkolić :)
Dzisiejszy outfit to zwyklak, bardzo podobają mi sie połączenia jeansu z jeansem, w tym wypadku jest to koszula i boyfriendy z kryształkami ( inspiracje czerpalam od Chloe- czyli total denim look).
Botki i płaszcz już są wszystkim dobrze znane, a torebkę odkryłam na nowo , przeleżała w kartonie ponad rok ( czasami dobrze jest cos kolekcjonować), no i ukochany szalik w krate by ożywić całość.
 W mojej szafie pojawiło się mnóstwo nowości i postaram się w najbliższych dniach was nimi uraczyć w postaci nowych outfitów :)
Miłego popołudnia!!!


+moje aukcje!!! 



 

21 komentarzy:

  1. lubię dżinsowe zestawy fajny pomysł z karmelową torbą idealnie komponuję się z dżensowym materiałem
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, gdzie taki piekny plaszczyk kupiłas? Fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)Wielkopolska Giełda Odzieżowa w Poznaniu:)

      Usuń
  3. świetnie,bardzo zazdroszczę Ci tej kurtki:)ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona tą stylizacją! Jest prosta, klasyczna, a zarazem elegancka i bardzo modna. Kurtką jestem oczarowana i szkoda, że no name, bo chętnie bym taką nabyła. Wytłumacz mi, bo nie rozumiem tego fenomenu, dlaczego wszystkie nie zapinacie tych butów? :)

    JadoreCeStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo:) co do butów, to podobają mi sie botki, które maja luźniejsza cholewkę, a jesli tych sie nie zapnie to właśnie takie są:) moim zdaniem jest w tym troche nonszalancji ale to moje prywatne zdanie:)

      Usuń
  5. Wygladasz niesamowicie!:)
    pozdrawiam1!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie dorwałaś te buty skoro błyskawicznie zniknęły?:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz baaardzo dobrze ;)
    piękna torba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a buty mmm marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. a za ile kupilas te buty na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing bag and booties! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 'bardzo mi miło:) juz obserwuje:)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tych butów to już chyba nie uda mi się znaleźć :( - fajny pościk i oczywiście stylizacja - od dziś obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń