TRèS CHIC






                                                                shirt- CUBUS old | jeans- H&M | bag- ZARA old | shoes- ZARA old

                                                                pics by - S:*


Moja fascynacja stylem francuzek nie przemija, i dziś postanowiłam choć w małej częśći spróbować wyglądać jak one. Podkreślam, że jest to moja interpretacja do której dodałam podarte rurki i trochę złotej biżuterii żeby nie było zbyt nudno.
Nie ma tutaj żadnych  wszechobecnych trendów, ktoś powie że jest nijako, a dla mnie poprostu jest tres chic! Czy udało mi się przemycić troche french style czy też nie, czekam na wasze opinie.



16 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zawsze bomba - prostota najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jest nudno, od razu widać w jaki nurt się wbijasz ze swoimi stylizacjami. Wyczuwam pewne obawy przed całkowitym oddaniem się stylowi francuzek bo nie jesteś pewna czy nadal wyglądasz modnie, to są tez moje obawy, bo coraz rzadziej zwracam uwagę na trendy a kieruję się bardziej jakością i ponadczasowością elementów mojej garderoby. Najlepiej pozostać w zgodzie z samym sobą, a Tobie ten styl b służy, więc tego sie 3maj.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, ja w takich prostych połączeniach czuję się najlepiej. A prostota zawsze się obroni! :)

    P.S. Co do francuskiego look'u - polecam książkę 'Lekcja stylu Madame Chic' , mnie bardzo przypadła do gustu :)



    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, prosta, ale za to z pazurem stylizacja!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tres chic :-) Rewelacyjnie wyglada koszula - taka nieodprasowana;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne masz te spodnie:) jak zwykle wyglądasz świetnie:) na pewno udało Ci się kupić coś świetnego na jego miejsce:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, tatuaże serduszka są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!! love that simply and chic look! so cool!

    OdpowiedzUsuń
  9. a powiedz, dawno temu kupowałas tę koszulę? szukam takiej, twoja jest swietna. W zara jest blado błękitna w dodatku zbyt droga, na stronie cubus tez jest jakas, ale wygląda na brzydszą od twojej. rep

    OdpowiedzUsuń