SHADES OF GREY & FURLA BAG






                                     coat- NEW YORKER | knit- ZARA | skirt- NEW YORKER | bag- FURLA | scarf- ZARA | shoes- CENTRO

                                     pics by - S:*



Szaro i buro za oknem więc na takie dni najlepiej sprawdza się zestaw w podobnych kolorach. W dzisiejszym zestawie zmieszałam ze sobą kilka odcieni szarości, z domieszką czerni i mocniejszego kolorowego akcentu w postaci koco-szala w kratę. Chciałam wam również przedstawić mój najnowszy nabytek a mianowicie torebkę marki Furla. Wiem  wiem miałam zbierać na LV ale tak jakoś wyszło, Louisek będzie musiał trochę zaczekać. Bardzo się cieszę z tego zakupu, torebka jest klasyczna, czarna, ponadczasowa i co najważniejsze jest wykonana ze skóry. Zaprzyjażniam się z nią coraz bardziej i myśle, że będzie mi towarzyszyć codziennie przez następne miesiące.Uważam że czasem warto zacisnąć pasa, żeby kupić coś co będzie cieszyć nasze oczy dłużej niż jedno sezonowy hit z sieciówki.

A jakie jest wasze zdanie??








19 komentarzy:

  1. super klasyczne połączenie, buty a'la Givenchy <3
    http://kaandmag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw.
    Kozaki i torebka.. zazdroszczę, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, chciałabym się dowiedzieć jaka była cena torebki? Jeśli to nie tajemnica. Swoja drogą wyglądasz zjawiskowo, zdecydowanie takie kolorki są dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaka cene pokazuje strona??:)

      Usuń
    2. cena jest własciwa :) kupilam ja w Starym Browarze, ale był akurat rabat -30%:)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) buty są rewelacyjne :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kozaki mnie powalily, sa swietne, ponadczasowe :)
    fajnie, ze dodalas mocniejszy dodatek w postaci szalika, swietnie ozywil te szarosci :)
    calosc wyszla znakomicie!
    bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty z Centro REWELACJA! a ja ostatnio szerokim łukiem omijałam ten sklep why! dziś na 100% wstąpię do niego! dawno kupiłaś te buty? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw !!! Moje ukochane kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. cała stylizacja do mnie przemawia Super kochana !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki Anno za inspirację dziś kupiłam buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest piękna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym poście królują dodatki - torba i szalik sa świetne.

    OdpowiedzUsuń